MyEPS: Narzędzie Centralnej Komunikacji dla Zarządu Hotelu i Pracowników
MyEPS to darmowa aplikacja Android opracowana przez eProductive Limited w kategorii Biznes i Produktowość. Została zaprojektowana w celu ułatwienia komunikacji między pracownikami hotelu a zarządzaniem w czasie rzeczywistym. Ta aplikacja zapewnia prostą, scentralizowaną lokalizację dla pracowników i zarządzania do wzajemnej interakcji, umożliwiając zgłaszanie wniosków o urlop, wniosków o nieobecność oraz informacji za pośrednictwem biuletynów. Aplikacja ta zapewnia również spersonalizowane kamienie milowe, nagrody i certyfikaty szkoleniowe dla pracowników. Dodatkowo, umożliwia użytkownikom przeglądanie ważnych dokumentów i filmów z wygody własnego domu.
Zarządzanie może cieszyć się większą widocznością, odpowiadać na wnioski ATR zdalnie i uzyskiwać dostęp do zaawansowanych zestawów raportów. Wygląd interfejsu jest elegancki i prosty, co ułatwia pracownikom hotelu i zarządzaniu utrzymanie kontaktu i pozostanie połączonymi. MyEPS jest bezproblemowo zintegrowany z systemem EPS, który jest używany w hotelach w całej Wielkiej Brytanii i Europie. Ogólnie rzecz biorąc, MyEPS to łatwe w użyciu narzędzie, które upraszcza komunikację między pracownikami hotelu a zarządzaniem.